9 Temmuz 2017 Pazar

ORDU MESUDİYE YARI MARATONU 2017 / 5

Bu tip organizasyonların en sevdiğim yanlarından biri de çevremin renkli insanlarla dolması; hem kıyafet hem kişilik olarak. Gökkuşağı insanları diyorum sporculara. Onları fotoğraflamak belki de o yüzden beni çok daha mutlu ediyor, bana yeri doldurulamaz keyif veriyor. En önemlisi bu organizasyonları, çok değişik düşünce, memleket ve algıda olan; kısacası birbirinden tamamen ya da kısmen farklı olan insanların bir araya gelebilme, anlayabilme hatta en güzeli sevebilme şansı olarak görüyorum. Çünkü değişen renkler sadece; şiddeti farklı olsa da duygular hepsinde aynı olan.  O yüzden de daha fazla sporsal, kültürel,.. vb aktivite yapılsın ki; insanlar değişik renkleri tanıyabilsin, onların yaşam hakkına saygı duyabilsin, farklılıklarından çok benzerliklerini fark edebilsinler. Hayat siyahla beyaza indirgenemeyecek denli çeşitli renklilikte. Bu güzelliğin sürmesi için de bütün renkleri siyaha evriltmekten vazgeçip dokusunu korumak gerek. Koruyalım ki; sevdiğimiz o canlılık, çeşitlilik hayatını sürdürebilsin.
Hepinize keyifli seyirler diliyorum...




















































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder