16 Temmuz 2017 Pazar

ORDU MESUDİYE YARI MARATONU 2017 / 6

Sevinci ve üzüntüyü kararında yaşayamayan bir toplum olduğumuzu düşünmüşümdür çok zaman. Sanırım coşkunun doruklarda yaşanmasını hak eden özel durumlardan biri de bu sportif düzenlemeler. Fotoğrafların içinde hemen başlangıç - bitiş noktasının önünde erkek koşucu göreceksiniz; halay çeken. Esasen daha net gördüğüm zamanlar da vardı, fotoğraflamak için çok daha uygun olabilecek. İtiraf ediyorum; ağzım kulaklarımda seyretmekten, fırsat bulamadım fotoğraflamaya. Sevincini havaya kurşun sıkarak, hakaretvari hareketler yaparak ya da daha evrimini tamamlayamamış hareketlerle gösterenlerin bolca gözlemlenebildiği canım ülkemde bu kare ve buna benzer dışa vurumsal coşku anları en izlenilmeyi ve takdir edilmeyi hak eden davranışlar arasında bana kalırsa.

Belki fark edenler olmuştur. Fark edemeyenler için bir kere de ben söyleyeyim istiyorum. Bütün duygular bulaşıcıdır. Sevinç, üzüntü, nefret, coşku, öfke...vb Önemli olan hangi duyguyu yaymayı tercih ettiğimiz. 

Sevgiyi, saygıyı, coşkuyu, huzuru, BARIŞ'I...vb  doğru şekilde yayabildiğimiz ve güzel duygularla etrafımıza örnek olabildiğimiz bir çok faaliyette güzel anılar biriktirmek dileğiyle.

Keyifli seyirler diliyorum...



















































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder