1 Haziran 2016 Çarşamba

ERZURUM YARI MARATONU ve HALK YÜRÜYÜŞÜ 5. Bölüm

 Yine söylüyorum; sınırlarını iyi anlamda zorlayan insanları görmek bana büyük mutluluk ve umut veriyor. Sadece bedensel sınırlarını zorlamaktan bahsetmiyorum elbette. Özellikle fikir sınırlarını zorlamak, olmazsa olmaz. Görebildiğinin ve bildiğinin ötesini bilmek ve anlamak için çaba sarf eden insanlar özeldir, onlara gözümüz gibi bakmalı, koruyup kollamalıyız. Sporcunun da bedensel gelişmişliğin yanı sıra kendisini zihinsel donatması ve mücadeleyi kusursuz bir ahlakla sürdürmeyi bilmesi gerekir diye düşünüyorum. Bu konuda söylenebilecek en doğru sözlerin başındadır;

 "Ben sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim." Mustafa Kemal ATATÜRK 

Spor; dürüstçe, barış içinde, ahlakla, çeviklikle, zekayla yapıldığında spor, bunlarsız; çirkin başka bir şeye dönüşüyor. Nice zeki, çevik, ahlaklı ve vicdanlı sporcularımızın olması ve hızla sporun hayatımızın bir parçası haline gelmesini diliyorum...























































 














































































































































































































































































































































































































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder