19 Ekim 2015 Pazartesi

VİCDAN KİRİNE ÇARE BULUNAMADI

Ne güzeldir insanın kendiyle, çevresiyle, doğayla kısaca hayatla barışık olması. Kafayı yastığa koyup kimseye zarar vermedim, elimden geldiğince etrafımdakilere yardım ettim, işimde iyi ve dürüstüm, güçlü kötülere karşı duracak cesareti göstererek güçsüz doğrudan yana oldum, elimde olanı paylaşmayı bildim, yeni şeyler öğrendim, öğrendiklerimi iyilik ve güzelliğe kullandım...vb diyebilmesi. bunları ve buna benzer güzel şeyler düşünüp gönül rahatlığıyla uyuyabilmesi.

Ne güzel demiş Şms-i Tebrizi

"Esas kirlilik, dışta değil içte, kisvede değil kalpte olur. Onun dışındaki her leke ne kadar kötü görünürse görünsün, yıkandı mı temizlenir, suyla arınır. Yıkamakla çıkmayan tek pislik kalplerde yağ bağlamış haset ve art niyettir."

En büyük derdiniz, yıkanınca geçen kirleriniz olsun diyor, hepinize vicdanı rahat, barış içinde geçireceği mutlu günler, umut dolu yarınlar diliyorum... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder