7 Mart 2014 Cuma

NEDEN NEDEN NEDEN!


Gelebilecek yüzlerce "neden" sorusuna peşinen verilen bir cevap gibi düşünün bu yazıyı.

Bir yazasım vardı hatta yazmak için de onbinlerce neden, hele bu günlerde bolca da vakit. Türlü nedenlerle yazdıklarımı kaybedip yayın evine mahcup olunca ve hatta yazdığım mailin bile ulaşmadığını görünce haliyle ilk tepkim gözlerimin yerlerinden fırlayacak gibi oluşu ve ardından başından aşağı kaynar su dökülmüşlük etkisi. Neyse ki bu sızlanma ve şok dönemini kısa zamanda atlattım. :) Ya bir yol bulayım ya da yoldan çekileyim demek lazım geldi. Yol bulmayı terci ettim. Önce yazılarım için ki; bazen kişiler hakkında, bazen güncel, bazen eskiler, bazen fotoğraflarım hakkında. Yok bu bazenler sürer gider.  Sonrasında hobiler, film, kitaplar, müzik, çiçekler, seyahat, yemekler, takılar...vb. Her şey hakkında işte. Hayata dair ne varsa  Suzanca bakış işte.
Ben yazayım, fotoğraflayayım  siz bir de benim gözümden bakın istedim. Ne de olsa insanlar konuşa konuşa anlaşır :) Hele başlayalım sonrası gelecektir...

NOT: Paylaşımlarıma dilediğiniz kadar çok yazıp bolca zenginleştirebilirsiniz. Amacım kırmak, üzmek değil. Kırılıp üzüldüğünüz bir şey olursa önce başınızı ellerinizin arasına alıp bir düşünmenizi ve sonra benle paylaşmanızı öneririm. Amacım propaganda yapmak hiç değil. Elbette siyasi bir fikre sahibim ve zaman zaman açıkça dile de getirmeyeceğim anlamını taşımıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder