10 Nisan 2017 Pazartesi

MARMARİS KOŞUSU

Ankara Ekibiyle gittiğimiz Marmaris Koşusu, Muğla girişinde; hemen önümüzde yaşanan yolcu otobüsünün devrilmesiyle sonuçlanan kazayla son derece tatsız başladı. Gördüğüm o manzaranın vehametini kelimelere dökerken bile tüylerim diken diken oluyor. Kupalarıyla onları fotoğraflamak beni gerçekten çok gururlandırıyor. Başarılarıyla sanki kendim kupa almışçasına koltuklarım kabarıyor. Fakat beni bundan çok daha fazla gururlandıran şey de; kaza anında göstermiş oldukları yüksek insaniyet düzeyi oldu. Kazazedeler için bizim varlığımız büyük bir şanstı; zira yolun en ıssız zamanıydı ve bizden başka kazaya tanık olup yardım edebilecek kimse yoktu. Felaket filminden fırlamış sahneler gibiydi yaşanan; her yerde kanlar içinde yaralılar; kiminin bilinci kayıp, yardım için koşturan insanlar, devrik otobüs ve sonra ambulans görevlilerinin gelişi, olay yerindeki ambulansların artışı. Herkesin arabadan çıkarılıp imkanlar ölçüsünde pansuman yaptıktan, sabahın o en soğuk zamanı biraz olsun ısınmalarını sağlayacak tedbirler aldıktan ve müdahalenin yapılacağından emin olduktan sonra yola devam ettik. Kaza yerinden uzaklaştık ama kalbimiz ve aklımız onlarda kalarak. Olay yerinde haber vermek için aradığımız yakınların telefon numaralarından herkesin iyi olduğunu öğrendiğimizde zafer kazanmış, milyon kupa kapmış gibi sevince boğulduk. Hepinize tekrar geçmiş olsun diyor, hayatınızın en kötü anı bu olsun bundan sonra da asla böyle bir şey yaşanmasın diliyorum. Ve Sevgili Ankara Ekibi, Siz ne güzel insanlarsınız be! Aklınızdaki ve kalbinizdeki iyilik sonsuz olup etrafa da örnek olsun diliyorum. Harikasınız, harikayız. Bizi bir klonlayasım var.
Fotoğrafların ilk parçasını yayınlayabiliyorum sonunda. Parça parça tamamını yayınlamaya çalışacağım.
-"Yaaa çok fazla Ankara Ekibinin fotoğrafları var ve fotoğraflar da koşuyla alakasız" diyenlere duyurulur. Hepsi daha da fazlasını hak ediyor. Hatta bundan sonraki katıldığım etkinliklerde çok daha fazla özel fotoğraflarını çekeceğim, emin olabilirsiniz. Hırsızların, tecavüzcülerin, yalancıların, sahtekarların gündemi hakettiklerinden fazla doldurduğu bu günlerde alışık değilsiniz tabi iyilikten, iyi insanlardan bu kadar fazla bahsedilmesine. Ama bu türe alışalım ve diğerlerinin layığını bulması için hep birlikte, iyilikle mücadele edelim diliyorum...

























































































































































































































































































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder