14 Nisan 2017 Cuma

MARMARİS "RUN MARIS RUN" YARI MARATONU -8-

Sporcuların renkli kişilikleri, azmi, mücadelesi milyon kere izlesem doyamayacağım karelere dönüşüyor. Mesela bir eli oğlunda, kucağında bebeğiyle koşan baba. Azmine mi sevgisine mi sevinsen bilemiyorum. Elinden tuttuğun oğluna (ben oğlu diyorum ama belki yeğeni hatta belki de koşuda tanıdığı birine ) hayatının sonuna kadar hatırlayacağı bir anı bıraktın farkında mısın? Hem de sımsıcak bir sevgiyle. İyi ki varsın.

Burada Melahat'ime de kocamaaan tebriklerimi iletip onunla ne kadar gurur duyduğumu söylemeden geçemeyeceğim. 
Tebrikler Bitanem, Seninle gurur duyuyorum. Karşılaştığın her zorluğu aşmanı ve bundan sonra karşına çıkacak en büyük zorluğun bu koşu olmasını diliyorum.

Bu koşuya katılanlar ya da herhangi zor bir mücadeleyi göze alanlar, şimdi bir kocaman da kendinizi alkışlayın.

Keyifli Seyirler...

Not: DEVAM EDECEK...












































































































































































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder