14 Nisan 2017 Cuma

MARMARİS "RUN MARIS RUN" YARI MARATONU -7-

Bitişe gelmenin sevinci yüzlerine yansımış sporcuları çektiğim kareleri paylaşmaya devam ediyorum. Her insan bir anlık pozda o kadar çok şey anlatıyor ki bana ve izleyen herkese. Onların bu mücadelelerine, sevinçlerine, coşkularına tanıklık etmek benim için oldukça keyifli. 

Bu bölümde birlikte "Run Maris Run" Marmaris Yarımaratonu'na gittiğimiz Ankara ekibinden çok kişinin de kareleri var. Yine yeniden söylemekte hiç sakınca görmüyorum: Sizler çok özel CANlarsınız. İyi ki varsınız. İnsan kalabilmeyi başarmış siz biricik sporcu arkadaşlarımla iyi ki tanışmışım. Bu anlamda beni de her aktiviteye götürmek için ısrarla çaba sarfeden CAN dostum Canan'ıma çok teşekkür ediyorum. Daha nice güzel fotoğraflarınızla hatıralarınızı ölümsüzleştirebilmeyi diliyorum...











































































































































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder