18 Nisan 2017 Salı

MARMARİS "RUN MARIS RUN" YARI MARATONU ÖDÜL TÖRENİ -13-

Sevgili Arkadaşlar 13. ve son parçayla Run Maris Run Yarı Maratonu fotoğraflarını paylaşmayı bitirmiş bulunuyorum. Katılan herkesin en az 1 karede kendini kolaylıkla bulabilmesini hedefleyerek çektiğim fotoğrafları başlangıçtan sona doğru yayınlamaya özen gösterdim. 

Güzel anılarınızın hafızanızda yer etmesine bir katkım olabildiyse ne mutlu bana. Ankara Ekibiyle tanışmaktan, onları daha yakından tanıyabilmekten ve mücadelelerini belgeleyebilmekten çok büyük mutluluk duydum ve her biriyle gurur duydum. 

Biz bir canımızla çiçek sevgisini, sportif faaliyetleri, kültürel etkinlikleri fırsat bilip sevgi, kardeşlik ve dostluğa dönüştürebiliyorken, elinde büyük imkanlarla oturan yöneticilerin, birlikte bu güzel vatanı paylaşan güzel ve özel insanların kardeşliğini bozmaya çalışmasına her zaman üzülerek hayret edeceğim. Bir kere daha hatırlayalım ki; mesele neye sahip olduğumuz değil, onu nasıl kullandığımızda. Sahip olduklarımızı güzellikler için kullanalım ve sahip olduklarını güzellikler için kullananlara itibar edelim.

Nice kardeşçe, şikesiz sportif faaliyetlerde bir araya gelip sizlerin heyecanını, çabalarını fotoğraflamayı diliyor, bu başarılı organizasyonda emeği olan herkese kocaman teşekkür ediyorum. Görüşmek üzere.

Keyifli seyirler.

BİTTİ!










































































































































































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder